۳ وب سایت برتر سئو (seo) رایگان

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

http://s6.picofile.com/file/8213571376/%D9%82%D8%AB%D8%B5%D9%82.jpg


۱- وب سایت MAJESTIC SEO



این وب سایت دارای یک ابزار رایگان قدرتمند سئو می باشد که برای آنالیز بک لینک ها بسیار مفید و قابل توجه می باشد. موتور جستجوی این سایت خلاصه ای از تمامی دامین های ارجاع شده وبک لینک های خارجی را به شما ارائه می دهد. ابزار تاریخچه بک لینک این سایت به شما امکان می دهد تا تعداد بک لینک ها را برای سایت خود مشخص و همچنین تغییر و تحول آنها را در طول زمان پیگیری کنید. بنابراین می توان به راحتی ساخت لینک در وب سایت را مدیریت نمود. با عضویت در وب سایت می توان به اطلاعات و قابلیت های بیشتری دست پیدا کرد. با وارد نمودن آدرس وب سایت، اطلاعاتی جامع از لینک های ورودی و خروجی به وب سایت، تاریخ ایجاد، تغییر یا حذف این لینک ها و موارد بیشماری از این دست در اختیار کاربر قرار می گیرد. اگر تاکنون در مورد محدودیت نمایش فقط ۵ لینک به وب سایت شما در Alexa عصبانی و ناراحت بودید، اکنون می توانید به طور کامل و با جزئیات فراوان و بدون محدودیت این اطلاعات را بدست آورید.


۲- وب سایت SEO Site Checkup


این وب سایت یک آنالیز رایگان و کامل از سئو سایت شما ارائه می دهد. تمامی عناصر وب سایت از جمله آمار صفحات، داده های سایت، متا تگ ها، کی ورد ها، عنوان سایت، هدینگ های H1، H2 و …، سایت مپ، حجم صفحه اصلی و سایر صفحات، آنالیزهای گوگل و پیج رنک گوگل و الکسا، تست سرعت، کش، لودینگ، جی کوئری و …، امنیت سرور وب سایت و بسیاری از آیتم های دیگر کنترل می شوند. همچنین امکان گزارش گیری و ذخیره آن بصورت PDF و ارسال بصورت ایمیل بصورت ساده و رایگان فراهم است. به عقیده نگارنده، وب سایت SEO Site Checkup یکی از بهترین و معتبرترین سرویس دهندگان رایگاه SEO در جهان است که سازگاری کاملی با وب سایت های ایرانی با محتوای فارسی نیز دارد. استفاده از این وب سایت مفید و رایگاه را جهت بهبود سئو سایت خود به شما کاملا توصیه می کنم.

۳- وب سایت ahrefs



این وب سایت نیز مانند Majestic SEO خدمات پیشرفته ای را در زمینه لینک ها، بک لینک ها، رفرنس ها و صفحات برتر و کلیه خروجی و ورودی های گذشته و فعلی به وب سایت ارائه می دهد. همچنین در بخش گزارش ها می توان گزارش کاملی را از وضعیت سئو وب سایت خود مشاهده کرد. با عضویت رایگان و ساده در این وب سایت، بسادگی می توان لیست بلندی از لینک های قسمت های مختلف وب سایت را بررسی و کنترل نمود.


طراحی چت روم


بازدید : 18090 | تاریخ : جمعه 1 / 7 / 1394 ساعت : 6:40 |
برچسب ها : ,
نظرات
✌ ƔƖƦƠƠƧ ✌
✌ ƔƖƦƠƠƧ ✌ در تاریخ 1395/1/15/s1i2n3a4 و 18:15 گفته :
سلام خسته نباشید وقت بخیر
دو هفتس چتروم زدم ولی با برنامه بازدید با سئو ای که انجام دادم نتونستم سایتمو بیارم لینک اول راهنماییم کنید ممنون میشم(درضمن رغیبی هم ندارم دامنم تکه)
پاسخ:اول شما قالبو سئو کنید بعد برای اوردن در اول گوگل باید بک لینک بخرید براش
طنین طرح
طنین طرح در تاریخ 1394/7/1/3 و 14:33 گفته :
سلام میشه متن منو تو وبلاگتون منتشر کنید ؟
فروش بکاپ ورژن 1 طلایی طنین طرح نمونه :
http://www.mertachat.ir
قیمت :35 تومن .09307742052 id: tanintarh..تشکر
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: